Saturday 23 June 2012

cerita2 :D

Assalamualaikum :)
Banyak ni nak cerita kat awak, awak, awak, awak and awak semua lah ! HAha :D 
First, aku nak cerita tentang result mid year. hohoho, bersyukur sangat2, ada peningkatan walaupon sikit..masa ujian pertama tu, aq ade 3G, mid year nie aku dah lulus akaun...For the First time, setelah sekian lamanya*dari tahun lepas* aku lulus akaun...memang susah nak score akaun, and walaupun tak credit, tapi dah masuk tahap lulus pun aku bersyukur alhamdulillah :') lepas ni, aku akan terus cuba dan berusaha untuk up kn lagi markah tu..insyaAllah :D Dalam kelas pulak, aku dapat nombor DUA :D berbanding ujian pertama tu, NO 4...:D  Alhamdulillah, YaAllah ~
Secondly, cerita pasal ex Bf aku, kami still kawan. tapi dia masih menunggu ku, dia kata suatu hari dia akan masuk minang aku.. aku tak kisah semua tu, tapi masalahnya sekarang dia tu suka meletakkan harapan yang tinggi menggunung..bila aku cakap jangan berharap sangat, kalau ada jodoh insyaAllah, kita boleh bersama, tapi dia akan kecewa..:( susah sangat nak buat dia faham.then sekrang ni, dia tak text aku lagi, sebab malam hari tu aku saja buat2 merajuk, sebab dia tu suka menuduh aku ada pakwe lain, padahal dia pon bukan pkwe aku dah pon...tapi, mugkin disebabkan dia meletakkan harapan tinggi, tu yang die kecewa sikit....pas 2 aku...and adalah sebab dia xmesej aku...and yang paling aku tak suka ialah, bila kami gadoh je, mesty die unfren aku kat FB...huh~ memang sangat menguji aku...tak pe, aku pon dah tak nak berhrap kat dia dah!
Aku percaya kan Allah itu MAHA Penyayang dan MAHA Pengasih serta MAHA Adil....Dia juga tak Mungkir janji pada hambanya...dan aku yakin Allah telah menetapkan jodoh yang terbaik untuk aku.
Aku hanya mampu untuk berdoa, supaya dia sentiasa selamat duni akhirat. InsyaAllah
Ok, that's all...enjoy <3 

No comments:

Post a Comment