Monday 11 June 2012

cuti~

Assalamualaikum :)
hello2...aku sebenarnya bukan nak bagi tahu yang kami masih cuti, tapi sebenarnya, aku nak bagi tahu yang cuti sudah habis...huhuhu :( memang tak best~  kerja sekolah satu pon tak siap...
tapi yang aku nak citer ialah aktiviti aku sepanjang cuti ini....sepanjang cuti ni aku memenuhi undangan perkahwinan...hehe :D tapi sebenarnya, kenduri sepupu aku je..sepupu aku lelaki, masa sebelah perempuan kami pergi johor...memang best~ kami tidur kat homestay...memang ramai lah sedara-sedara aku yang ade.....bila dah berkumpul satu keluarga, memang happening!! :D
semalam pulak *10.06.2012* sebelah kami....huhu, penat sangat but happy je, and best! pengantin perempuan  cantik and comel :D hari ni*11.06.2012* aku tak pegi sekolah, haha...penat and malas...ni lah calon SPM yang  cemerlang -.-" korang jangan ikot tau ! ikot yang baik-baik je...;) 
and satu lagi cerita, sekarang ni aku masih belum boleh lupakan guy yang aku pernah cakap tu....aku taknak mention kan nama dia, sebab tak perlu....aku masih keliru dengan perasaan aku...kadang-kadang bila terdengar lagu2 yang sedih atau ada kena mengena macam aku, aku rasa nak menangis, sedih sangat...:( 
Allah, hambamu ini bermohon agar Kau kuatkan hati dan semangatku, supaya tidak lagi aku bersedih kepada orang yang tidak sudi pada ku, dan bukan yang halal bagiku. Sesungguhnya, aku dan dia hanya lah manusia biasa, aku tidak mahu terlalu mengagungkan dirinya tanpa mengagungkan Kau yang Maha Agung. Kau ampunkan diriku ini. Sekiranya dia adalah jodohku, Kau berilah hambamu ini petunjuk -Mu. Serta Kau berilah perlindungan kepada diri ku dan dirinya, keluargaku, dan keluarganya . Amiin :')
that's all, thanks for reading #OhMyEnglish :P

No comments:

Post a Comment