Sunday, 1 July 2012

July :)

Assalamualaikum :)
Hari ini dah masuk bulan july, Alhamdulillah :D kita dah hampir ke bulan Ramadhan, semoga kita dipanjangkan umur supaya dapat sama-sama kembali ke bulan Ramadhan tahun ini, InsyaAllah :)
Haa, nak tanya soalan cepu cemas ni! Puasa sebelum-sebelum ni yang tertinggal dah ganti ke belum? HAHA :D kalau aku, Alhamdulillah sudah. Yang lain pon sama kan? mana yang belum qadha puasa tu cepat-cepat lah ganti balik..kalau tangguh kn takut ajal kita sampai nak jawab ape kat Allah? Tak kan nak jawab tak sempat, sedangkan Allah dah bagi banyak masa. Betul tak? 
Dan Semoga Ramadhan tahun nie, lebih banyak ibadah yang dapat kita buat dari tahun-tahun lepas. :D Bagi yang nak SPM tahun nie * termasuk lah aku * ramadhan nnty adalah masa yang terbaek untuk kita banyak berdoa untuk kejayaan kita. tapi usaha pon kena lah juga, baru lah dapat :) 
Orait, tu je...assalamualaikum :)

No comments:

Post a Comment