Monday 4 June 2012

Luahan hati :')

Assalamualaikum..
aku ingin meluahkan isi hatiku disini . aku menyukai seorang laki nie, sjak form 3 lg. tp kat mukabuku la, dlu dia     ade GF tp dah clash, n die ade tnjuk kat aku gmbar bdak tu . die siap mntk pndpt lg, ok tak bdak nie. die bg link, ok aku bukak, aku ingt lg nma bdak tu smpai skng , lepas aku tgok gmba bdak tu, aku ckp comel, sbb memg comel . :)
die ckp die dah ptus ngn bdak tu . mse tu aku dah rase pelik, nk watpe die tnjuk kat aku . tp mybe ade la sbb die . die pon taw aku suke die, tp nk wat cmne kn bertepuk sebelah tngn takkn berbunyi. :') 
aku still tggu die, smpai skng . mse aku form 4, ade sorg bdak nie, dr kedah, mnx cople . lpas die bg mse, aku pon terima. dlm mse sme aku cbe lupekn mamat yg aku suke nie . tp dlm ahti aku mseh ade die . skang nie, aq dah clash ngn bdak kedah nie pas sthun kami relay . mse tu bdak yg aq minat nie, blom ade GF lg . smpai la, stu ary nie, aku trbce kat FB die, die da pon ade GF . mse tu aku rse nk menangis, sedih sngt, aku trkjot..tp aku thn sbb ade fmily aku mse tu, karang law teriak tetibe diorg tnye, nk jwb pe . haha :D
then, aku msok blik...mse tu la aku lepaskn sumenye. -aku nie pelik sket, xske menangis sblah org, mcm org biasa yg perlukn seseorg, klau aku, aku perlu sendirian, aku ckp sorg2, aku nangis sorg2, lpas nangis aku cube tbhkn diri sndri..aku selalu ingtkn diri aku, setiap yg berlaku ada hikmahnya, Allah baru bg ujian sket je -
sekrg aku mseh tggu die, sbb bg aku selagi dia belum beristeri, aku masih ada harapan.
kat Fb aku ada trbce stu bnde nie " tkdir sudah ditntukn, kite cume berdoa, agr sumenye baik2...tp Allah boleh mnukr tkdir kita sekiranya kita berdoa. " sebb tu, aku sering berdoa agr jdohku dan die, kuat . tp sekirnya die telh berkwin, aku akn lpaskn die wlaupon rasanya phit. bodohkn aku nie..huhu :') 

ok la, tu je la erk. thanks pd yg sudi mmbce :D

No comments:

Post a Comment