Friday 8 June 2012

Walk-walk :D

Assalamualaikum :)
Fuuhh ! Penat pegi KL n Selayang semata-mata nak cari tudung murah...hahaha :D sebenarnya, aku dan adik aku je yang ikot...kitorang ikut cousin and mak ayh dia...sebab diorang cakap kat KL murah sikit harga tudung...
Aku and my sis, keluar dari rumah kami pukul 10, sbb cousin cakap nak bertolak pukul 10...tapi, sampai2 je rumah dia, diorang belum siap...but its ok, kitorg tunggu je...last-last keluar pukul 11, hehe :) lepas tu, sampai lah dekat satu empat ni, lepas bayar utk parking, kitorang kena jalan kaki untuk pergi ke kedai2 kat tepi jalan tu....kami pun nampak kedai Muaz something lah, cousin pon bagi tahu, kedai tu lah yang jual tudung murah2..ok, kitorang pon jalan and masuk kedai tu...sekali lepas beberapa minit cari tudung baru lah aku tersedar yang ada DJ yang tengah ckap...*Dj ni, DJ kedai tu la* heehe, baru perasan sebab excited masa masuk kedai tu..hahaha..:D
Then, aku dengar DJ tu cakap :
" ya, mari2 beli tudung dan pakaian murah2, hanya di Muaz something* hanya di Jlan Msjid India !!"
Aku pon ckp la, dengan perlahan : 
" owh, rupanya ni masjid India "
hahaha, serius aku memang tak pernah pegi beli barang2 kat KL...so, aku ni kuno sikit....tapi aku tak kesah pon....kat rawang ni pon ada jugak barang-barang, cume harga saja yang berbeza...kami pergi ni pon sebab nak harga murah tu...:) hehe...lepas kami pegi beli tudung tu, kami pegi rumah kakak cousin...kat segamat..baby dia comeeelllll sangat...aku memang suka budak-budak ni..hehe :)
lepas hampir sejam kat sana kami pegi pulak tesco extra dekat Selayang..lepas dah dapat parking, kitorang pon keluar...tiba-tiba kami terdengar orang menjerit..aku, adik aku, cousin, dengan mak cik aku dah kecut dah....rupanya ada sepasang suami isteri kot, bergaduh...korang nak tahu diorang cakap ape?
aku pon tak tahu, sebab diorang gadoh bahasa tamil, kiranya diorang tu orang india lah..hahaha :D 
aku sempat bagi tahu adik aku, " dia buat drama tamil la "...and adik aku pon gelak je...pergh ! memang best lah, uncle tu marah gila2, and stress masa pujuk unty tu..si aunty tu pulak, biler si suami tarik tangan dia untuk pujuk, dia merajuk lagi...menjerit2 kat sana...aduh~ tak malu ke, kalau ye pon nak gadoh, gadoh kat rumah la uncle, aunty...pak guard yang jaga parking tu pon, sengih je kat kitorg...haha...ape2 je lah ~
then, kami pon balik, tapi sampai rawang je singgah kat nagoya, lepas tu baru balik...memang penat lah, tuisyen pon aku tak pegi...tapi best~ :D
Orait, that's all for today~ *OhMyEnglish* thanks, sebab baca...* ade orang baca ke?* hehe...Assalamualaikum~ 

No comments:

Post a Comment